Bestilling

Hvordan foretager jeg en bestilling?

Du kan via vores onlineshop bestille varer. Vi har gjort det nemt og enkelt for dig. 

Du er også altid velkommen til at kontakte en af vores dygtige sælgere, så du kan få råd og vejledning, og vi i samarbejde kan sammensætte det rette sortiment.

Jeg har lagt forkert ordre. Hvad gør jeg?

Har du via vores onlineshop lagt en forkert ordre er det vigtigt at du omgående ringer til os, så vi kan nå at rette til, inden ordre ekspederes og sendes mod dig. Vi sidder klar på telefon 89806229.

Jeg vil gerne bestille mere end I har på lager

På flere af vores varenumre kan du godt lave en bestilling på mere, end hvad vi har på lager. Du skal bare ringe til os, så laver vi en restordre til dig, som leveres straks at vi får varerene hjem igen. Vi sidder klar på tlf. 89806229.

Jeg har ikke modtaget ordrebekræftelse

Uanset om du handler online eller offline hos en af vores sælgere skal du kort tid efter bestilling modtage en ordrebekræftelse.
Ordrebekræftelsen indeholder aftalte mængder og priser, men også eksempelvis salgsmateriale i form af billeder, videoer og tekster. Handler du online vil både webshoppen sende en ordrebekræftelse, men når vi endeligt har behandlet den i vores økonomisystem vil du modtage den rigtige og endelige ordrebekræftelse. 

Betaling

Hvordan betaler jeg?

Dine betalingsbetingelser vil fremgå af fakturaen, som du modtager fra os efter endt køb. Der betales aldrig online, men altid via faktura, på de betalingsbetingelser vi har aftalt.

Hvor lang tid går der før jeg modtager faktura?

Fakturaen afsendes altid elektronisk til dig samme dag som vi afsender varerene fra vores lager.

Jeg har ikke modtaget en faktura?

Hvis du ikke har modtaget din faktura bedes du kontakte os på telefon 89 80 62 29. Det kan også forekomme at den ender i din spam mappe. 

Levering

Hvordan leveres varene?

Vi benytter os af forskellige transportudbydere afhængigt af volumer og varens art. 
Frost distribueres af Jørn Saaby Transport. 
Nonfood distribueres af Danske Fragtmænd eller GLS. 

Leveres mine ordre samlet?

Vi kan aldrig garantere at din ordre leveres samlet. Eksempelvis har vi ikke frost- og nonfood lager samme sted. Ligesom du også kan foretage bestillinger på varer, som leveres omgående, og varer, som leveres ud i fremtiden. Her vil vi altid sende lagervarer omgående. 

Hvor lang er leveringstiden?

Du kan som udgangspunkt altid se leveringstiden under det enkelte produkt.
Der er produkter, som du har mulighed for at bestille til senere levering, her vil der fremgå i hvilke uge interval vi forventer at levere.

Jeg skal bruge mine vare imorgen

Alle lagervarer, hvor ordren er afgivet inden 13.00, leveres som udgangspunkt dagen efter.
Der kan forekomme travlhed både hos os og vores partnere, som gør, at det ikke er muligt. Er det altafgørende med levering i morgen så kontakt os venligst telefonisk så vi kan printere din ordre.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål?

Kontakt os over mail og vi vil hjælpe dig

Kontakt os