Spring til indhold

Ofte stillede spørgsmål

Nedenfor kan du finde svar på vores ofte stillede spørgsmål. 

Er der noget du er i tvivl om eller ikke fik svar på, er du altid velkommen til at kontakte os direkte. 

Bestilling

Du kan nemt bestille varer via vores webshop eller app. Hvis ikke du er kunde, så udfyld forhandlerformularen hvorefter du vil være hurtigt i gang. 

Du er også altid velkommen til at kontakte en af vores dygtige sælgere, så du kan få råd og vejledning, og vi i samarbejde kan sammensætte det rette sortiment.

Har du via vores webshop eller app lagt en forkert ordre er det vigtigt at du omgående ringer til os, så vi kan nå at rette til inden ordren ekspederes. Vi sidder klar på telefon 89806229.

Har du bestilt via en af vores konsulenter eller andre salgskanaler, så bedes du rette henvendelse direkte hertil. 

På flere af vores varenumre kan du godt lave en bestilling på mere end hvad vi har på lager. Du skal bare ringe til os, så laver vi en restordre til dig, som leveres straks at vi får varerene hjem igen. 

Uanset hvordan du foretager dit køb vil du modtage en ordrebekræftelse på din bestilling. Ordrebekræftelsen indeholder aftalte mængder og priser.

Vi gør opmærksom på, at ordrebekræftelsen altid er vejledende og der tages højde for fejl. 

Betaling

Dine betalingsbetingelser vil fremgå af fakturaen, som du modtager fra os efter endt køb. Der betales aldrig online, men altid via faktura med de aftalte betalingsbetingelser.

Vi anbefaler altid at du tilmelder dig leverandørservice for at gøre betalingen nemmere. Kontakt os hvis du vil høre mere. 

Betalingsbetingelserne vurderes og aftales altid individuelt fra kunde til kunde. Er du i tvivl om dine betalingsbetingelser, så bedes du kontakte os. 

Nye kunder oprettes altid som forudbetalingskunde. Vi anbefaler altid at tilmelde sig leverandørservice for at gøre betalingen nemmere. 

Fakturaen afsendes altid elektronisk til dig samme dag (+/- 1 hverdag) som vi afsender varerene fra vores lager.

Hvis du ikke har modtaget din faktura bedes du kontakte os på telefon 89 80 62 29. Sørg altid for at tjekke din spam-postkasse inden du ringer. 

Levering

Vi benytter os af forskellige transportudbydere afhængigt af volumen og varens art.

Frost distribueres af Jørn Saaby Transport. Nonfood distribueres af Danske Fragtmænd ved paller og GLS ved pakker. 

Vi kan aldrig garantere at din ordre leveres samlet. Eksempelvis sendes vores varer fra forskellige lagerlokationer og frostvarer leveres af anden transportør end nonfood.

Derudover kan du også foretage bestillinger på lagervarer, som leveres omgående, og varer som leveres ud i fremtiden. Her vil vi altid sende lagervarer omgående og resterende sendes løbende som det kommer på lager. 

Du kan være sikker på, at vi altid leverer din ordre hurtigst muligt. Lagervarer leveres indenfor 1-2 hverdage.

Du kan som udgangspunkt altid se forventet levering under det enkelte produkt på webshop og app. 

For produkter der er forudbestillinger og ikke på lager endnu, kan du se den måned vi forventer at kunne levere hos dig. Vi gør dog opmærksom på, at denne kun er vejledende og vi tager højde for forsinkelse fra vores leverandører og transportøre. 

Alle lagervarer, hvor ordren er afgivet inden 13.00, leveres som udgangspunkt dagen efter.

Der kan dog forekomme travlhed både hos os og vores partnere, som gør, at det ikke er muligt. Er det altafgørende med levering dagen efter, så kontakt os venligst telefonisk så vi kan give dig en status og prioritere din ordre.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål?

Kontakt os via mail eller telefon – vi sidder klar til at hjælpe dig. 

en_US